
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Els convergents aporten optimisme amb el seu lema "Argentona m'Il·lusiona"
El cap de llista de CIU a Argentona, Ferran Armengol, ha defensat les propostes de govern de la seva formació en el seu torn d'entrevista a Ràdio Argentona. Segons Armengol, ha viscut aquest dies de campanya i pre-campanya "amb normalitat, una campanya des del meu punt de vista tranquil·la, una campanya per nosaltres, sense grans estridències i per tant, amb tranquil·litat i normalitat... i amb ganes de que s'acabi".
El lema de campanya de CIU és una injecció al optimisme davant de la situació de dificultat que viu el país tot i que puntualitza que "nosaltres anem amb il·lusió per treballar per Argentona... per tirar endavant les problemàtiques del poble d'Argentona".
Per a Armengol és la tercera vegada que es presenta com a candidat a l'alcaldia, tot i que enguany compte a una llista renovada que l'ajuda a mantenir la il·lusió per a uns nous comicis. Armengol també ha aprofitat per fer balanç del seu pas pel consistori, fet que l'ha servit per millorar i treballar millor les seves propostes. En l'entrevista, ha parlat de quins camps han treballat passant per hisenda i administració, cultura i patrimoni, esports i esbarjo, sostenibilitat, infraestructures i serveis.
Entrevistes Eleccions - Ferran Armengol de CIU
