
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
El ple municipal ordinari del mes d'abril portarà a aprovació, el proper divendres, la concessió del títol de fill adoptiu de la vila al senyor Vicenç Esteve Albert. La decisió es pren arran d'una proposta realitzada pel Centre d'Estudis Argentonins Jaume Clavell (CEA) que, arran de l'aprovació del nou Reglament de protocol, honors i mèrits d'Argentona, va creure convenient que Vicenç Esteve fos el primer nom que se sotmetés a consideració del document.
Per aquest motiu, el CEA va elaborar un manifest en el que demana al consistori que atorgui el títol de ‘Fill adoptiu de la vila d'Argentona' a Vicenç Esteve i Albert. El Centre d'Estudis considera que Esteve Albert ha destacat, al llarg de la seva vida, en les facetes d'empresari, filàntrop i esportista. L'entitat també valora d'Esteve i Albert el paper clau en ‘la creació i sustentació de moltes entitats i institucions del poble, així com la col•laboració directa en algunes d'elles i el seu interès i suport moral per a la majoria, sense esperar mai res a canvi i sempre amb un esperit altruista i magnànim'.
Vicenç Esteve i Albert, de noranta-tres anys, ja ha rebut alguns reconeixements com el "Premi a l'Exportació i a l'Avenç Tecnològic", la Medalla dels "Forjadors de l'Esport Català" i la medalla del "President Macià" al Mèrit al Treball.
El Centre d'Estudis Argentonins considera que l'exemplaritat cívica de Vicenç Esteve i el seu paper de mecenes d'Argentona el fan mereixedor indiscutible de la distinció per a la qual se'l proposa.
Autor de la fotografia: Toni Garcia
