
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
La festa reivindicativa recollirà fons per l'ONG CREARTE
Les Dotze Hores contra el racisme i la xenofòbia arriba enguany a la seva onzena edició. Els organitzadors, el col•lectiu Dotze Hores, destinaran la recaptació d'enguany a l'ONG de Puerto Rico CREARTE que treballa ajudant nens i joves amb dificultats econòmiques a través de l'aprenentatge de l'art i la creació.
ESCOLTA: ENTREVISTA - Onzenes Dotze Hores contra el racisme i la xenofòbia
El programa d'activitats de les Dotze Hores d'enguany és el següent:
- A les 11 del matí, a la pista del Centre Parroquial, TORNEIG de FUTBOL SOLIDARI.
Inscripcions al Casal de Joves i al bar d'en Jaumet, fins el dia 5 de gener; el mateix dia, a la pista, fins abans de les 10 del matí.
- A les 5 de la tarda, CERCAVILA, des de la plaça Nova fins al Pavelló Municipal d'Esports, acompanyats dels capgrossos de la Colla de Geganters i Grallers d'Argentona i del grup de música de carrer El Zurdo Manda.
- A partir de 2/4 de 6 de la tarda, al Pavelló Municipal d'Esports, TARDA INFANTIL. Benvinguda per part de les mascotes del Diver Castillo, amb batukades a càrrec del grup de música de carrer El Zurdo Manda i d'alumnes del CEE Les Aigües, actuació del Cabaret Infantil La Rita i de la companyia d'animació infantil El Pot Petit, xocolatada i sorteig de regals realitzats per nens de l'ONG Crearte.
- A les 8 del vespre, al Pavelló Municipal d'Esports, XERRADA sobre Puerto Rico i l'ONG Crearte, a càrrec de la Sra. Karla Andreu, consultora independent en desenvolupament.
Seguidament,al Pavelló Municipal d'Esports, concerts amb D'Callaos a 4, nuflamenc; l'Argentona Cor de Gospel, gospel; Batakes Braves, percussió; Uikelele, versions; Gato Neran, rock-spa; i espectacles del Grup de Teatre de Joves del Casal que representarà l'obra Pots baixar la tele?; del grup Flamenco Alhambra, dansa flamenca; Apangea, dansa oriental; d'El Zurdo Manda i de La Boetukada, batukades; i del DJ de Puerto Rico, cabaret d'adults.
Mercat d'artesania, menjar d'arreu del món, i fira d'entitats socials.
Preu: 4 € adult; 2 € infantil, fins a 12 anys.
Els diners recaptats es destinaran al projecte Crearte de Puerto Rico dedicada a la promoció del treball de les diferents arts amb nens i nenes de zones amb gran pobresa.
Simultàniament, a Puerto Rico es realitzarà unes altres 12 HORES CONTRA EL RACISME I LA XENOFÒBIA, fomentant l'intercanvi social i cultural.
Foto: Eva Pecharroman (Col·lectiu 12 hores) i Karla Andreu (CREARTE).
