
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
El Secretari General analitza les accions contra el regidor popular
El passat dimarts es van reunir a l'Hotel Vila d'Argentona el Secretari General del Partit Popular de Catalunya, Jordi Cornet amb la junta local del PP d'Argentona. La visita va anar marcada per els ultims successos a la vila aquest estiu sobre les pintades aparegudes a diferents indrets del municipi. Jordi Cornet, va mostrar el seu recolzament al portaveu popular d'argentona i oferint tota la col·laboració de l'estructura del partit per portar a terme les accions corresponents que es puguin donar en un futur contra als autors de les amenaces i pintades aparegudes.
A la reunió també hi van assistir el President Comarcal del PP; el president del PP de Mataró i també el defensor de l'afiliat del Partit Popular, entre d'altes.
En aquesta visita es va acordar fer, el proper 14 de setembre al Saló de Pedra i per primera vegada a Argentona, la celebració de la Junta Comarcal del Maresme on es reuniràn molt probablement, un gran nombre de regidors populars. Les reunions es celebraràn de manera itinerant a la comarca del Maresme.
La proposta del PP per les properes eleccions municipals continua siguent "PEL CANVI REAL", aquestes es celebraràn el maig de 2011 i que el partit continua treballant per dur a terme el seu programa electoral.
Foto: ppargentona.blogspot.com
