
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona

Divendres, dia 6 d'agost
A 2/4 de 10 del matí, des de la plaça del Molí, XIIa PEDALADA POPULAR,d'11 km. de recorregut. Beguda, fruita i obsequis per a tots els participants. Trobareu més informació de la cursa a l'apartat esportiu del web municipal, www.argentona.cat.
Inscripcions anticipades, a partir del 26 de juliol, a l'Ajuntament, de 9 del matí a 2 del migdia. Inscripcions el mateix dia, al punt de sortida, a la plaça del Molí, a partir de les 9 del matí. Col·labora: Apple Fruits.
Des de les 10 del matí fins a les 10 de la nit, al circuit firal del centre de la vila, FIRA INTERNACIONAL DE CERÀMICA I TERRISSA.
A 2/4 de 1 del migdia, INAUGURACIÓ de L'EXPOSICIÓ Les blanques. Monjoies per l'Odisseu de l'artista Claudi Casanovas.
Seguidament, ACTE D'INAUGURACIÓ OFICIAL de la Fira Internacional de Ceràmica i Terrissa.
A la 1 del migdia, a la plaça Nova, 12a REPICATRONADA. L'encesa anirà a càrrec del Col·lectiu 12 hores contra el Racisme i la Xenofòbia.Organitza: Diables d'Argentona. Col·labora: La granj@.com i Formiga d'Argent.
A 2/4 de 7 de la tarda, a l'escola Les Fonts, TARDA INFANTIL, amb l'espectacle Pxescolabis, a càrrec de la companyia Mamacaca. A continuació, al mateix lloc, berenar popular. Col·labora: Txocolat i fleca i pastisseria Gironès.
A les 4 de la tarda, al Centre Parroquial, 6a MOSTRA de CINEMA i VÍDEO sobre CERÀMICA. Projecció de la pel·lícula Ríos y mareas. Andy Goldsworthy y la obra del tiempo, del director Thomas Riedelsheimer. Entrada gratuïta.
A les 6 de la tarda, al Centre Parroquial, 6a MOSTRA de CINEMA de CERÀMICA. Repetició de la sessió de les 4 de la tarda, sense debat.
A les 7 de la tarda, a la font Picant, SINDRIADA i BALLADA de SARDANES, a càrrec de la cobla Ciutat de Girona, que interpretarà la sardana Les Fonts d'Argentona, d'Honorat Vilamañà i Serrat. Col·labora: Can Valls.
A les 9 del vespre, a l'escola Les Fonts, SOPAR POPULAR a base de porc a la brasa. Els tiquets es poden comprar a la barra del bar de la Garrinada, a partir del dimecres, dia 4 d'agost.
A les 10 de la nit, a l'escola Les Fonts, CONCERTS, amb Uikelele, ukelele surprise style; Trikizio, folk; Els amics de les arts, pop a la catalana; i DJ Oliver Mac-Carte & Bern Pérez, “putrum-putrum”.
A 2/4 de 11 de la nit, a la plaça de l'Església, TEATRE-MÀGIA amb l'obra L'impossibilista, a càrrec de la Cia. Sergi Buka.
A 2/ 4 de 12 de la nit, per acabar una bona Festa Major, a la plaça Nova, BALL amb l'orquestra Venus. Col·labora: bar de la Plaça.
Foto: El grup revelació de la música catalana, Els Amics de les Arts, actua aquesta nit a la Garrinada.
