
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Les catàstrofes humanitàries que van provocar els terratrèmos d'Haití i Xile han comportat, en els darrers mesos, una onada de moviment solidari arreu del món. Cada granet de sorra és important i això ho té ben assumit el Centre Parroquial d'Argentona que ha decidit donar els beneficis d'un concert solidari a les ONG que treballen per ajudar als damnificats.
L'espectacle tindrà lloc dissabte al vespre i es dividirà en dues parts. En la primera hi pendran part la Coral Càntir d'Or, que oferirà cançons tradicionals, i la cantant Àngela Suàrez amb un repartiment que barrejarà el jazz, els boleros i les canços de sempre. La segona part la protagonitzaran els grups Groove Moove i Bajo en Calories. L'entrada del concert té un cost de 3 euros.
L'endemà, diumenge, dia 18, també en el marc de la Primavera Solidària, els patis del Centre acolliran una nova trobada de plaques de cava, amb atraccions infantils i venda de flors, plantes, quadres i samarretes. A la tarda, a la carpa de l'Hort del Rector, ball de country.
El diumenge, dia 8 de maig, el Col·lectiu de Teatre del Centre Parroquial, ha programat una nova funció de l’Aquí no paga ni Déu!, de Dario Fo. Aquesta vegada, l'entrada anirà en benefici dels damnificats pels terratrèmols d'Haití i de Xile.
