Notícies
Publicat el 12.03.2010
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Salvador Casas (PSC): 'El govern ha utilitzat diners públics en benefici particular''
El cap de llista del PSC denuncia que el govern va contractar l'ex-informàtic per investigar l'anterior equip de govern

77_-_salvador_casas

El cap de llista del PSC d'Argentona, Salvador Casas, ha carregat durament contra l'equip de govern per la sentència que obliga l'Ajuntament a pagar les factures presentades per l'ex-informàtic municipal. Casas considera que l'actuació del govern ha estat errònia tant per la forma com pel fons: "L'únic document que s'ha aportat en aquesta causa és un tovalló de paper. El regidor d'hisenda ens va explicar que tenien un pressupost que no troben. Com pot dir que no el troben? Però, a més, no troben un pressupost quan n'haurien de tenir tres a sobre de la taula per decidir quina és la millor oferta i això no ho han fet. Per tant, estem davant d'una actuació irregular. No sabem quantes factures ha cobrat aquest senyor des del 2007 fins ara. Això suposen moltes adjudicacions irregulars". 

Casas també ha denunciat avui que l'equip de govern va contractar els serveis de l'ex-informàtic per investigar l'acció de l'anterior equip de govern. El cap de llista del PSC, ha  assegurat que el seu grup no té res a amagar però que no és lícit que s'utilitzin fons públics per lluitar contra els adversaris polítics: "Perquè volien investigar el govern anterior? Per tenir arguments en contra dels rivals polítics? Això és actuar en benefici particular d'una candidatura i utilitzar diners públics per aconseguir aquest objectiu".

Sobre la Taxa Justa, Salvador Casas ha reiterat que no es creu les dades aportades per la regidora de sostenibilitat que afirma que amb la implantació del nou sistema s'ha reduït, gairebé el 30%, el volum d'envasos i rebuig que generen els argentonins. Per altra banda, Salvador Casas també s'ha referit a l'ARE del Cros. Ha dit que espera que aquest pla urbanístic contribueixi a millorar la situaicó del barri.

Finalment, sobre La Sala, el PSC no es creurà que el govern té intenció d'obrir-la fins que no digui quin pressupost anual tindrà l'equipament per realitzar una programació: "Que no ens parlin de la inauguració sinó de la gestió. Que no ens parlin d'associacions d'espectadors que no existeixen. Si la Sala està tancada no hi ha espectadors. Això és una animalada més de l'alcalde. De fet, la gestió tant és, el que han de fer és posar un axifra sobre la taula que digui quina és l'aposta que fa l'Ajuntament perquè la sala funcioni. O és que tothom treballarà de franc per Argentona?".

 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona