Notícies
Publicat el 27.01.2010
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Ferran Armengol (CiU): 'Esperem que la Generalitat es posi les piles'
El regidor de patrimoni assegura que l'Ajuntament ha actuat amb celeritat i diligència davant els darrers desperfectes ocasionats a la Casa Puig i Cadafalch

Dsc06035El regidor primer tinent d'alcalde i regidor de patrimoni, Ferran Armengol (CiU), assegura que el govern ha actuat amb celeritat i diligència per permetre les obres d'urgència que la propietària de la Casa Puig i Cadafalch ha començat a fer a l'edifici. En declaracions a Ràdio Argentona, Armengol també ha explicat que el govern ha sol·licitat una reunió amb el Conseller de Cultura, Joan Manel Tresserres, per tal d'assegurar que la Generalitat es responsabilitzarà de la conservació de la casa en cas que la propietària no pugui fer-ho: "És una d'aquelles coses en què tots, entitats, societat civil i ajuntament, estem d'acord. Esperem que la Generalitat correspongui també amb aquest interès i es posi les piles no només per tapar forats de la teulada".

Ferran Armengol també s'ha referit als principals temes que es van tractar en el ple ordinari del mes de gener. Sobre el conveni amb el Servei Català de Trànsit per realitzar controls de velocitat a la vila, ha assegurat que no és una mesura recaptatòria. Ha explicat que els controls es realitzaran puntualment i que, per tant, el cos de la policia local no haurà de destinar, permanentment, dos agents a aquesta tasca. Per altra banda, i sobre les crítiques que va rebre el govern en matèria de seguretat ciutadana, Armengol considera que la solució no passa per augmentar el nombre d'efectius: "Aquesta situació no l'aturen més policies d'entrada, perque un no pot posar un policia a cada porta (...) En el pressupost d'enguany, cada any intentem reforçar la nostra policia. Enguany ho hem fet en les condicions laboral, en les condicions salarials i pressupostant una nova plaça"

Sobre la moció en què Agrupació Argentona va presentar demanant el seu cessament, Ferran Armengol assegura que es considera un regidor amb capacitat d'autocrítica i es mostra molt tranquil per l'honestedat de la seva gestió: "Estic segur que tots tenim coses a revisar a les nostres actuacions però som prou conscients quan una cosa no l'hem fetprou bé. Aquest esperit d'autocritica, de superar-te amb la feina que fas cada dia, hi és constantment. Per tant la moció no em vaig sentir al.ludit en els termes que parlava la moció".

 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona