
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
El món de la cultura es posiciona, aquest vespre, sobre la convocatòria de la consulta
(Saló de Pedra, 20 h)
L'Ajuntament d'Argentona ha respost favorablement a les dues instàncies presentades per Argentona pel Dret a Decidir perquè el consistori els cedeixi locals municipals per celebrar la consulta popular del 13 de desembre. L'entitat ha sol·licitat el Saló de Pedra, el casal d'avis del barri del Cros i la Velcro. Segons fonts de la mateixa entitat, també hi haurà una urna al local de la Plaça Nova número (núm. 1) que ja s'està utilitzant com a seu electoral.
A Arenys de Munt, la cessió d'espais municipals a l'entitat que va promoure la consulta sobiranista va topar amb la prohibició de la fiscalia de l'Estat. Aquesta circumstància no preocupa als consistoris que, d'una manera o una altra, s'estan implicant en les consultes del 13 de desembre. Aquesta setmana, l'alclade de Sant Pere de Torelló (Osona), Jordi Fàbrega (Entesa per Sant Pere-EPM), ha signat un decret d'alcaldia on posa a disposició dels organitzadors de la consulta sobre la independència del 13 de desembre els locals i instal·lacions municipals per si consideren oportú utilitzar-los.
La campanya continua
Per altra banda, la campanya de difusió al voltant de la consulta popular convoca avui als agents culturals per què hi diguin la seva. Hi seran presents, entre d'altres el conegut cantant de Brams i Mesclat, Titot, i els argentonins: Anna Verdaguer, Jaume Amatller, Cristina Navarro, Pep Lladó, Arnau Aymerich, Enric Aromí i Josep Serra entre d'altres. L'acte tindrà lloc avui, a les vuit del vespre, al Saló de Pedra.
