
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
El cap de llista d'Agrupació Argentona, Fèlix Rosa, creu que tant els grups que formen part de l'actual govern - Tots per Argentona i CiU - com els de l'anterior - L'Entesa i PSC - tenen por que surtin a la llum irregularitats comeses durant els seus mandats. Aquesta és l'explicació que dóna al fet que les mocions presentades pel seu grup, en el passat ple de novembre, no rebessin cap suport: "Els papers que té Agrupació Argentona fan olor de corrupció. I encara és més evident veient el que està passat darrerament als plens amb les votacions de L'Entesa i el PSC. Les seves votacions no s'entenen", i afegeix: "Agrupació Argentona està demostrant amb papers que les coses al Carrer Gran no quadren i, per això, demanem una auditoria, per quedar tranquils. Perquè els partits diuen que no? Perquè no volen que hi hagi un control? Perquè tenen por que les investigacions s'extenguin i arribin a La Sala".
Tot i aquesta crítica als seus companys d'oposició, Fèlix Rosa defensa que el seu grup "sempre ha tingut voluntat de treballar amb tothom". De fet, Agrupació Argentona va presentar al ple dues mocions signades, conjuntament, amb PSC, L'Entesa i PP. En la primera moció els quatre grups demanaven la paralització de la Taxa Justa i la realtizació de campanyes d'informació i sensibilització sobre la separació i la reducció de residus. Rosa ha explicat a Ràdio Argentona que el seu grup es va adherir a la moció perquè es demanava l'aturada de la Taxa Justa 'sine die'.
Fèlix Rosa també s'ha referit a la moció en la que es denunciava el retrocés dels mitjans de comunicació locals. Rosa ha anat més enllà i ha parlat, obertament, de manipulació: "Agrupació Argentona té dret a tenir el mateix temps que la resta de grups. Només ens donen aquesta mitja hora a la ràdio després dels plens perquè és l'únic que els hi queda per treure'ns. Aquest govern no vol que es contrastin les notícies perquè això faria més evident les seves mentides".
