Notícies
Publicat el 31.07.2009
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
El ple debat avui la creació del Consorci per al desenvolupament de l'ARE al Cros

La sessió, de caràcter extraordinari, tindrà lloc a les vuit del vespre

(EN DIRECTE per Ràdio Argentona)

Ple_1

Aquest vespre s'ha de celebra un ple extraordinari a i l'Ajuntament d'Argentona. A l'ordre del dia hi figuren, en primer lloc, dues modificacions de crèdit. El regidor d'hisenda i primer tinent d'alcalde, Ferran Armengol (CiU), explica que les modificacions responen a la necessitat de fer front a arranjaments imprevistos als centres educatius de la vila. 


A banda d'aquestes modificacions, la convocatòria extraordinària es deu, sobretot, a la necessitat d'aprovar la constitució del Consorci per al desenvolupament de l’Àrea Residencial al Barri del Cros. E n el Consorci hi estaran representants l'Ajuntament d'Argentona i l'INCASOL a parts iguals. El regidor d'urbanisme, Xavier Collet, reconeix que el moment en què es troba el sector de la construcció fa suposar que el desenvolupament de l'ARE serà més lent del que es prevèia.  

 

El ple extraordinari tindrà lloc avui a les vuit del vespre. El podreu seguir, en directe, per Ràdio Argentona i a través d'aquest lloc web.

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona