
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona

Vadó Mora, representant d'Esquerra Republicana, ha estat el convidat d'avui a la RODA POLÍTICA. Mora s'ha mostrat satisfet per l'entrada d'Argentona al Parc Montnegre Corredor. El republicà ho considera un primer pas per protegir, de la construcció, el marge esquerre de la Riera. Però no tot han estat acords amb l’àrea de medi ambient. Precisament una de les principals crítiques que fa Esquerra a l'equip de govern és l'incompliment de trobar una solució per la Pedrera de la Feu. Els republicans consideren que el govern no treballa prou perquè la pedrera es tanqui al 2011: "Tenim la sensació que aquest govern l'ha abandonat per no tenir clara l'estratègia. Aquí s'ha de fer molta més feina. A més, el ple es va comprometre a fer un estudi jurídic per trobar el camí per tancar la pedrera".
Vadó Mora s'ha mostrat d'acord amb destinar la subvenció del PUOSC a la segona fase de l'escenotècnica de la Sala. Ha demanat al govern que comenci a treballar ja amb quin model de gestió ha de tenir aquest equipament cultural.
En un altre ordre de temes, Mora també s'ha referit al futur de Can Doro. Lamenta que no s'hagi avançat gens i ha expressat el seu desig que amb el temps que ha passat l'equip de govern s'hagi replantejat el projecte que volia dur a terme: "Fa un any que s'ens va convocar perquè la solució era imminent. Ha passat un any, no en sabem res, està tot parat i no tenim informació. Per això encara tenim esperances de que es replantegin el projecte Can Doro - Velcro perquè el que tenen pensat és un greu error estratègic pel poble que tots pagarem car si s'arriba a desenvolupar".
Mora va renunciar a la seva acta de regidor en el darrer ple municipal per motius professionals. Aquest matí el regidor d'Esquerra ha reiterat la petició als grups municipals, que ja va fer al ple, perquè hi hagi més cordialitat i voluntat d'entendre's: "Esperança d'intentar que entre tots siguem capaços, davant de la situació de crisi que vivim, de treballar conjuntament. Hi ha d'haver la voluntat de treballar plegats encara que, molts cops, no es puguin arribar a acords. En aquests moments això no és possible per manca de confiança".
En el ple ordinari de juliol prendrà possessió de l'acta de regidor d'Esquerra Republicana en Manel Pérez. Per la seva banda Vadó Mora optarà a la presidència de la secció local del partit i no tanca la porta a tornar a liderar una llista electoral en les eleccions municipals del 2011.
Podeu recuperar aquesta entrevista a través de la secció de RÀDIO A LA CARTA
