Notícies
Publicat el 27.05.2009
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Argentona es prepara per viure una nit de somni a la Plaça Nova
La Penya Barcelonista espera aplegar més de mil persones davant la pantalla gegant que projectarà la final de la Champions

31-_pantalla_pla_a_nova

Barça i Manchester consumeixen les últimes hores a Roma, abans de la gran final d'aquest vespre. Tot apunta que Henry i Iniesta seran titulars. L'equip de Guardiola té la possibilitat de fer història i aconseguir per primera vegada el triplet.

 

Uns 20.000 barcelonistes seguiran la final de la Lliga de Campions a Roma. El gruix dels aficionats, un total de 15.000, es desplacen aquest matí des de l'aeroport del Prat on hi ha una vuitantena de vols previstos. La majoria de vols han sortit puntuals, excepte tres vols xàrter operats pel RACC, que ho han fet amb tres hores de retard.

 

Argentona també es prepara per viure la final de la Champions. Una pantalla gegant de tres metres per quatre s'instal·larà a la Plaça Nova, aquesta tarda, amb l'esperança de projectar la victòria del Barça a la gran final europea. El president de la penya local, Xavi Garcia, ha fet una crida des de la ràdio perquè Argentona s'ompli de banderes del Barça per tal de gaudir encara més de la festa: "M'agradaria que Argentona es cobrís de banderes i senyeres del Barça per donar suport a l'equip. Ja se'n veuen moltes però encara podem engalanar-nos més".

 

Els dubtes es resolen a partir de les vuit del vespre. Una hora abans, l'afició barcelonista té cita a la Plaça Nova. Molta sort a tots!

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona