Notícies
Publicat el 21.04.2009
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Les preguntes sobre el Carrer Gran protagonitzen la Reunió de Poble

Una cinquantena d'argentonins van participar de l'acte ahir al Saló de Pedra (Emissió en Diferit per Ràdio Argentona, divendres a les 20h)

Reuni__de_poble_-_w

 

Ahir es va celebrar la reunió de poble al Saló de Pedra de l'Ajuntament d'Argentona. La sessió la van seguir una cinquantena de vilatans que van preguntar al govern, sobretot, per les obres del Carrer Gran. I és que ja han sorgit els primers problemes en forma de fuites d'aigua i dificultat en els accessos als comerços. L'alcalde de la vila, Pep Masó, i el regidor d'urbanisme, Xavier Collet, van demanar disculpes per aquests primers incidents i van assegurar que cercarien solucions immediates.


La reunió de poble no es va retransmetre per Ràdio Argentona. Tot i així, podreu escoltar  la sessió, en diferit, aquest divendres, a les vuit del vespre, just després de l'informatiu.

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona