
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona

Bones notícies de cara a l'ocupació. L'alcalde de la vila, Pep Masó, ha confirmat en l'entrevista que ha fet avui a Ràdio Argentona, l'interès de dues empreses per instal·lar-se a Argentona. Es tracta d'una empresa de logística i una empresa de recanvis d'automòbil. La primera suposaria la creació de més de dos-cents llocs de feina. Pep Masó ha assegurat que l'ajuntament donarà les màximes facilitats a aquestes empreses i a totes aquelles interessades a establir-se a la vila perquè puguin desenvolupar ràpidament la seva activitat.
De fet, d'ocupació i d'economia s'ha parlat llargament a l'entrevista que hem mantingut amb Pep Masó. L'alcalde ha explicat que la situació econòmica que viu el municipi ha dificultat l'elaboració del pressupost que s'ha d'aprovar a finals de mes. Masó ha assegurat, però, que les àrees de promoció econòmica i serveis socials es veuran reforçades. No obstant, les retallades ja han arribat. El ple de març va aprovar amb els vots del govern una retallada en els recursos destinats a la neteja d'equipaments municipals i de neteja viària. L'alcalde ha admès avui que això ha suposat la pèrdua d'un lloc de feina.
Per altra banda, Pep Masó ha defensat avui al regidor de promoció econòmica, Miquel Mendoza. Masó ha dit que aquest regidor està fent molt bona feina i que properament presentarà el pla de dinamització comercial de la vila.
Pep Masó també s'ha volgut referir avui a l'adjudicació de les obres del Carrer Gran. Ha explicat que aquestes obres les durà a terme l'empresa argentonina Construcciones y Rebajes Arids. Les obres començaran a principis d'abril d'enguany i quedaran enllestides en set mesos. A més de millorar el centre de la vila, aquest projecte suposarà la creació de vint llocs de treball. Aquestes obres estaran vigilades per una comissió de seguiment que s'ha constituït a petició dels mateixos botiguers del carrer gran.
Podeu escoltar totes les entrevistes polítiques del ple de març a través de la secció RÀDIO A LA CARTA.
