
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
La Diputació de Barcelona ha cedit gratuïtament al cos de seguretat 3 equips PDA, i ha finançat la compra de 2 mes al 50%, per informar telemàticament sobre les diferents incidències a la via pública
Aquests dipositius PDA's estalviaran temps en la tramitació de les denúncies que passaran directament a la Diputació de Barcelona, reduint així el cos de treball del cos de seguretat i a la vegada els infractors denunciats podran pagar directament la multa a les entitats bancàries amb el tiquet que imprimeix el mateix dispositiu PDA. Aquests equips estan dotats amb dispositiu de telefonia mòbil, impressora i màquina de fer fotografies.
A part, també s'incorporà un software que permetrà informar directament a l'òrgan municipal corresponent de les incidències a la via pública com, per exemple, avaries o desperfectes. A part de la Policia Local d'Argentona, la Diputació de Barcelona ha cedit aquests equips a un total de 96 ajuntaments més de la província per un valor de mig milió d'euros.
