
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona

L'Ajuntament ha publicat el calendari fiscal del 2009. El primer impost municipal a pagar aquest any és el relatiu als vehicles de tracció mecànica, que s'haurà d'abonar des del dia dos de febrer fins al dos d'abril.
Els altres impostos a pagar aquest any són, en aquest ordre, la taxa d'entrada de vehicles i guals; el Preu públic pel servei de protecció contra els incendis forestals a les urbanitzacions; l'impost de béns immobles de característiques especials i els de béns immobles urbans; la taxa per la recollida d'escombraries generals; comercials i industrials; l'impost sobre béns immobles rústics i sobre béns immobles rústics construïts i finalment l'Impost sobre Activitats Econòmiques o IAE.
Per a més informació, podeu consultar l'Organisme de Gestió Tributària des de l'adreça http://orgt.diba.cat o trucant al telèfon d'Atenció al Contribuent número 902 123 623.
També podeu posar-vos en contacte amb l'oficina gestora d'Argentona per telèfon trucant número de telèfon 93 797 24 51, o a través de l'adreça orgt.argentona@diba.cat.
