
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona

La Direcció General de Qualitat Ambiental del Departament de Medi Ambient de la Generalitat ha atorgat al consistori una subvenció de 7.560 euros perquè executi l'anomenat ‘Projecte renovació del quadre "M" de l'enllumenat públic.
El projecte, que preveu evitar la contaminació lluminosa, inclou la renovacio i instal·lació de 48 punts de llum de la ronda Exterior i de l'avinguda Puig i Cadafalch, segons ha informat el consistori.
Els fanals nous, que ara mateix són en fase d'instal·lació, substituiran els antics perquè la majoria estava en força mal estat. Aquests nous fanals proporcionen més llum, alhora que permeten un estalvi energètic.
L'Ajuntament, que espera enllestir el projecte a final d'any, preveu que els nous fanals puguin funcionar per control remot, amb un sistema de telegestió al quadre elèctric.
