
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
El cap de llista del Partit Popular, Jesús Hita, ha estat el convidat a l'entrevista política d'aquest matí. El regidor a l'oposició s'ha mostrat molt crític amb el govern i, també, amb Esquerra Republicana perquè, segons el seu parer, darrerament estan centrant el debat polític en temes que no tenen interès per als ciutadans d'Argentona.
Concretament Hita ha qualificat de sectària l'actitud del govern i d'alguns partits a l'hora de proposar debats identitaris i que s'allunyen de la legalitat. Un exemple d'això és la recent decisió del ple municipal de penjar l'estelada al consistori durant la diada de Catalunya: "La bandera dels catalans és la senyera. L'estelada només identifica a uns quants que pensen diferent". Jesús Hita també s'ha manifestat en desacord amb la decisió de destinar mil euros a la campanya del Correllengua. El regidor popular considera que hi ha persones que també són perseguides per parlar en castellà.
Sobre la gestió dels habitatges socials que s'han de construir a Can Serra Lladó, el portaveu popular s'ha queixat de que el govern no hagi explicat als grups polítics en què consisteix el model de cessió d’ús que proposen. Per Jesús Hita no és vàlida la reunió informativa que es va celebrar al Saló de Pedra i en la que la cooperativa sostre cívic va presentar un estudi sobre l'aplicació del model de cessió d’ús a Argentona.
Hita també ha dit que el seu grup no farà propostes fins que no se'l convidi a participar en les decisions. De fet, el portaveu popular s'ha mostrat molt decebut amb el tracte que està rebent el seu grup per part del govern . I en la mateixa línia que va mantenir ahir Fèlix Rosa, d'Agrupació Argentona, Jesús Hita ha criticat avui el paper d'Esquerra Republicana. Per Hita els republicans estan actuant dins l’òrbita del govern. Per ell ho demostra la interpel·lació que va presentar esquerra al ple sobre el Pla de Desenvolupament Comercial: "El tema ja estava negociat entre el regidor del govern i el d'Esquerra. En realitat el tema de promoció econòmica ja l'estan portant ells endavant".
Demà continuarem la roda d'entrevistes d'anàlisi del ple de setembre rebent al cap de llista d'Esquerra Republicana, Vadó Mora.
Les entrevistes realitzades fins al moment les podeu escoltar a l'apartat de RÀDIO A LA CARTA
