Notícies
Publicat el 08.07.2008
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Fèlix Rosa (AA): "Anirem al jutjat a demanar una auditoria d'Argentona Projectes"
El cap de llista i portaveu d'Agrupació Argentona ha iniciat avui la roda d'anàlisi del darrer ple a Ràdio Argentona.

F_lix_rosa 

Aquest matí hem iniciat la roda d'entrevistes d'anàlisis dels darrers plens municipals. En tenim dues per revisar: per una banda, el ple extraordinari en el que es va aprovar el nou gravamen que s'aplicarà a l'IBI a partir del 2009. I, per una altra banda, el ple ordinari de juliol que va tenir lloc divendres passat.

De tot plegat n'hem parlat avui amb el cap de llista i portaveu, Fèlix Rosa. Per la voluntat del govern d'incrementar l'IBI en el mateix percentatge que l'IPC, no té credibilitat.

Sobre la decisió de retirar el punt de l'adjudicació de la gestió de l'Escola Bressol, el cap de llista d'Agrupació Argentona ha explicat que no ha assistit a la mesa de contractació perquè no creu en el bon fer d'aquest govern. Sobre la moció referida a la sentència de Can Doro, Fèlix Rosa ha reiterat les seves crítiques al regidor d'urbanisme. Ha assegurat que la comissió que aquest va convocar per informar als grups de l'oposició no va servir per a res.

Finalment, destaquem que el cap de llista d'Agrupació Argentona s'ha referit al tancament d'Argentona Projectes. Ha criticat que el regidor d'urbanisme i president de l'empresa hagués pres la decisió unilateralment. També ha anunciat que el seu grup demanarà, a través dels jutjats, que es faci una auditoria d'Argentona Projectes.

Podeu sentir l'entrevista sencera a l'Audio Destacat o a Ràdio a la Carta. 

 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona