Notícies
Publicat el 25.06.2008
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Avui es presenta el Protocol d'Actuació Municipal en Drogodepedències
El pla neix per la necessitat que ha generat la percepció ciutadana de que augmenta el consum d'estupefaents entre els joves (20h al Saló de Pedra).

DroguesAvui, a les vuit del vespre, al Saló de Pedra, es durà a terme l'acte de presentació del Protocol d'Actuació Municipal en Drogodependències. Aquest protocol neix per la percepció que té l’àrea de serveis social municipal de la inquietud per part de la ciutadania sobre l'augment del consum de tòxics, especialment entre els adolescents i els joves que consumeixen al carrer i, sovint, a prop dels centres escolars.

L'objectiu principal d'aquest protocol d'actuació és establir un circuit àgil de coordinació en la detecció i intervenció precoç del consum de drogues en les persones, especialment en joves i adolescents, a Argentona.

El Protocol es presentarà aquest vespre al Saló de Pedra. L'acte és obert a tothom, serà presidit per l'Alcalde, Pep Masó, i la presidenta delegada de l'Àrea de Benestar Social de la Diputació de Barcelona, Sra. Montserrat Ballarín Espuña.

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona