
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
L'Ajuntament d'Argentona ha fet un pas més per fiançar el projecte del bus que ha d'unir les urbanitzacions amb el nucli urbà i amb l'hospital de Mataró. El ple del passat divendres va aprovar l'adhesió de la vila a l'Agrupació de municipis titulars del servei de transport urbà de la regió metropolitana de Barcelona.
Aquesta entitat articula les eines de cooperació i col·laboració entre les administracions que en formen part i amb altres administracions i organismes amb àmbits competencials en el transport públic. El regidor de mobilitat de l'Ajuntament d'Argentona, Ferran Armengol (CiU), va explicar que el motiu d'adhesió a l'entitat es basava, fonamentalment, en la intenció d'implantar el servei d'autobús entre les urbanitzacions, el centre urbà i l'hospital. Armengol va assegurar, en el ple de divendres, que la Generalitat veu amb bons ulls la iniciativa de l'Ajuntament d'Argentona i que ha estat precisament ella la que els ha recomanant l'adhesió a aquesta agrupació de municipis.
l'Agrupació de municipis titulars del servei de transport urbà de la regió metropolitana de Barcelona té tres objectius: ampliar la pròpia associació, aconseguir reconeixement, i aconseguir millor finançament pel transport públic urbà i més estructures per a la mobilitat dels ajuntaments associats. El cost total que tindrà per Argentona serà de 1.981 euros l'any.
