Notícies
Publicat el 05.06.2008
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Adrià Renart corre a Itàlia
El petit pilot argentoní de karts disputa el Campionat Regional del Nort d'Itàlia, un dels certàmens més forts del país. Les expectatives són bones.

Adria_renart_002El petit pilot argentoní, Adrià Renart, es troba en aquests moments a Itàlia perquè diumenge disputa una cursa del Campionat Regional del Nord del país. Tot i que es tracta del certamen regional més fort d'Itàlia, el seu mecànic, Xavier Illa, es mostra optimista: "és un altre concepte de fer les curses però crec que ho pot fer bastant bé". El màxim hàndicap per Renart és que mai ha corregut en aquest circuït, però Illa creu que no s'ha de preocupar: "si va bé perfecte, si va malament cap problema perquè no té cap pressió, aquí que s'ho passi bé, aprengui i que vegi un altre concepte de cursa".

A Vic va ser primer

A banda d'Itàlia, la setmana passada Adrià Renart va disputar una cursa del Campionat de Catalunya que va tenir lloc a Vic. No podia anar millor per l'argentoní, ja que va quedar primer. Tant en sec com en moll va demostrar que és un dels ferms candidats a guanyar aquest campionat. Tot i això, cal recordar que Adrià Renart és el primer any que competeix en aquesta categoria que, a banda de tenir més rivals de nivell, també compta amb un kart més potent. 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona