Notícies
Publicat el 14.05.2008
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Argentona és present al Temps de Flors de Girona

El jove escultor argentoní, Marc Sala, ha format part d'un equip d'interioristes que han dissenyat una de les peces més espectaculars.

Escultura_marc_salaMarc Sala forma part de tot un equip d'interioristes que han dissenyat, creat i muntat aquesta estructura anomenada Kun 347. Es tracta d'una càpsula metàl·lica que conté un jardí interior. A més, El Kun 347 porta un missatge:  alerta, aquesta pot ser l'última oportunitat. Segons els seus creadors, la peça té com a missió recuperar i preservar els hàbits naturals dels planetes que l'han perdut, duent a terme activitats nocives o que fan perillar la supervivència de les seves espècies.La càpsula vol ser una oportunitat de començar de nou i de recuperar allò que s'ha perdut. La instal·lació realitzada pels interioristes i dissenyadors de Krea disseny, Marc Iglesias i Bernat Martorell, l'infografista Gustau Torres i l'escultor argentoní Marc Sala.

La mostra de Temps de Flors, que atrau a milers de persones cada any i que converteix la capital gironina en un autèntic jardí artísitc., es podrà veure fins aquest cap de setmana.

 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona