Notícies
Publicat el 05.05.2008
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Aquest divendres se celebra el ple ordinari del mes de maig
De moment només Agrupació Argentona ha anunciat la presentació de quatre mocions.

Imatge inexistent 

Dimarts de la setmana passada es va celebrar un ple extraordinari a l'Ajuntament d'Argentona i aquesta setmana hi tornem. Divendres es celebrarà la sessió ordinària del mes de maig. L'ordre del dia de la sessió encara no s'ha fet pública. Pel que fa a les mocions, Agrupació Argentona ha anunciat que en presenta quatre.

El cap de llista d'Agrupació Argentona, Fèlix Rosa, explica que hi ha molta feina per fer. De fet, no perd l'oportunitat de presentar mocions en cada sessió plenària. Aquest divendres Agrupació Argentona en presentarà quatre. La primera de totes es refereix a les ordenances que planen sobre les urbanitzacions. Fèlix Rosa demana que l'Ajuntament hi permeti l'obertura de comerços i negocis. 

En segon lloc, Agrupació Argentona presenta una moció sobre La Sala. Segons aquest grup municipal la rehabilitació del teatre ha patit nombroses irregularitats i, per aquest motiu, demanen la creació d'una comissió d'investigació.

En tercer lloc, Agrupació Argentona es refereix, novament, a la urbanització de les obres de les Avingudes Espanya i Catalunya. Rosa ha explicat a la ràdio que una de les empreses que s'ha presentat al concurs de realització de les obres proposa una rebaixa del 20% del cost total de l'obra. Fèlix Rosa demana que aquesta rebaixa s'apliqui, també, a les contribucions especials que es faran pagar als veïns.

La darrera moció que presenta Agrupació Argentona fa referència a Can Cabot. Fèlix Rosa ha explicat que el seu grup sospita que l'Ajuntament vol afavorir un dels propietaris de la zona.

El ple ordinari del mes de maig tindrà lloc aquest divendres, a les vuit del vespre. Com sempre el podreu seguir, en directe, a través de Ràdio Argentona i argentonacomunicacio.cat.

A la foto: Fèlix Rosa en una de les seves intervencions a Ràdio Argentona. 

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona