
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
El regidor d'urbanisme, Xavier Collet (Tots per Argentona), ha estat avui a la ràdio per respondre les crítiques per no haver informat al ple del contenciós que Vèrtix havia interposat a l'Ajuntament.

Durant cinc dies les entrevistes d'anàlisi del ple de Febrer han estat protagonitzades per l'oposició. La majoria de grups han carregat durament contra el govern pel cas del contenciós interposat per Vèrtix. Hi ha hagut grups que han estat més crítics que altres però, en qualsevol cas, tots han coincidit a dir que l'actuació del govern els ha semblat poc transparent i irresponsable. Per contestar totes les crítiques i conèixer els arguments de qui ho ha treballat directament, avui la ràdio ha convidat al regidor d'urbanisme, Xavier Collet.
Collet ha defensat l'actuació del govern per haver declarat la font i la mina de sant domingo bé d'interès local. Ha admès que aquesta declaració obligava a Vèrtix a moure peça per defensar els seus interessos. No obstant, ha assegurat que les negociacions entre govern i empresa no se n'han ressentit.
Per altra banda, i responent a les crítiques de l'oposició, Xavier Collet ha volgut explicar perquè no va informar sobre el contenciós en el mes de gener. Ha assegurat que, en el moment de celebrar-se al ple, no sabia si el contenciós ja havia entrat a l'Ajuntament: "Sabia que Vèrtix tenia la intenció de fer-ho però no estava al corrent de si ja havia arribat a l'Ajuntament. No hi vaig pensar perquè sabia que no tindria cap transcendència".
El regidor d'urbanisme ha recordat que aquest no és el primer contenciós que es posa contra l'Ajuntament pel projecte de Can Doro ja que la Plataforma en Defensa del Centre Històric en va interposar dos. Per aquest motiu ha qualificat d'irresponsables als membres de l'oposició per exagerar una situació que no té, segons diu, tanta improtancia. De fet, Xavier Collet s'ha mostrat molt tranquil i optimista sobre el futur de Can Doro i ha assegurat que l'Ajuntament arribarà a un acord amb Vèrtix en el primer semestre d'aquest any.
