
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Un altre any arriba a Argentona la Temporada de Teatre, Música i Dansa. Com sempre, la intenció és fer gaudir al públic argentoní d'una mostra del millors espectacles de l'escena catalana actual.
Enguany són sis les propostes que s'ofereixen, tot intentant que el ventall d'obres sigui prou divers i suficientment atractiu per tothom.
Composada per tres espectacles de teatre, dos de música i un de dansa, la Temporada 2008 s'enceta en clau d'humor el 16 de febrer amb l'espectacle Canguelis que ens ofereix la companyia Vol - Ras i que té com a un dels seus protagonistes a l'argentoní Xavier Amatller 'Notxa'. Una altra de les propotes teatrals, Còmica Vida, arriba de la ma de dues cares molt conegudes del públic català: Joan Lluís Bozzo i Pep Cruz.
La tercera peça teatra és un clàssic: El Comte Arnau de Josep Ma. de Sagarra que interpreta Lluís Soler, un dels actors catalans amb més prestigi dins i fora del nostre país. Es tracta, doncs, de tres propostes ben diferents i alhora molt interessants.
Pel que fa als espectacles de música, dues dones són les protagonistes. La primera, Lissy Álvarez, ens arriba de La Habana acompanyada d'una banda de músics cubans de gran qualitat amb els que ha actuat en diferents països i amb els que ha recollit un gran èxit de públic i crítica; el seu repertori ens regala sons i músiques arrelades a la tradició cubana però fusionada amb el millor jazz. L'altra protagonista musical és la Big Mama, una de les millors veus del panorama musical català que, amb els Esclat Gospel Singers, ens acostarà a les arrels del cant espiritual negre.
Pel que fa a la dansa, també dues dones són les protagonistes. La companyia Pendiente, liderada per l'Ana Eulate ens presenta Una media de dos tot fent una aproximació al llenguatge gestual més quotidià des de la visió més lírica de la dansa.
