Notícies
Publicat el 14.01.2008
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Argentona celebra els primers Tres Tombs del Maresme
Un centenar de genets i una trentena de carruatges van participar a la passejada.

Carme_romero_-_3_tombs_1Com sempre, coincidint amb Sant Julià, Argentona celebra Sant Antoni i els tres tombs. Els orígens de la festa el trobem en els Els traginers i homes dedicats al transport amb animals. Aquests treballadors professaven devoció a Sant Antoni perquè els hi guardava els animals de tot mal. A Argentona la festa té una llarga tradició i convoca una autèntica gentada cada any.

Als tres tombs d'Argentona hi van participar un centenar de genets i una trentena de carros i carruatges. Per tal d'aconseguir aquesta alta afluència de participants, la comissió de Sant Antoni comença a treballar cada any a finals d'octubre recorrent les hípiques del Maresme i del Vallès.

La festa dels tres tombs comporta un cost que fa necessari, a banda de l'aportació municipal, trobar patrocinadors. En aquest sentit, l'organització ha volgut agraïr el recolzament dels comerciants argentonins i l'assistència massiva dels vilatants a la passejada.

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona