Us informem que, amb l'entrada en vigor de l’Ordenança d'Administració Electrònica de l'Ajuntament d'Argentona, totes les persones físiques (autònoms/es), jurídiques i les entitats sense personalitat jurídica que emetin factures a l'Ajuntament d'Argentona -o a qualsevol òrgan o entitat vinculada-, tenen l'obligació de remetre-les en format electrònic, és a dir, presentant factura electrònica.
Per aquest motiu des del Servei de Promoció Econòmica (SEMPRE), hem organitzat dues sessions-taller per abordar de forma senzilla i introductòria tots els aspectes que una persona autònoma/empresa ha de conèixer per emetre factures electròniques a l'Ajuntament d'Argentona. En aquestes dues sessions, que seran eminentment pràctiques, explicarem pas a pas com confeccionar, enviar i fer el seguiment d'una factura electrònica amb el programa gratuït de facturació electrònica B2Brouter.
A continuació teniu tota la informació i l'enllaç per inscriure-us a les sessions:
Si estàs interessat/da, envia el formulari que trobaràs al següent enllaç
INSCRIPCIONS
Per més informació: envia un correu electrònic a sempre@argentona.cat o truca al 93 797 49 00
![]() | Guia per fer una factura electronica Fitxer: Com_fer_una_factura_electronica_Ajuntament_Argentona__ok.pdf Format: Acrobat-PDF |
Informació publicada el 15 de març de 2023 |