Ajuntament d'Argentona
Ajuntament d'Argentona / SERVEIS / Educació / Programa de Formació i Inserció (PFI-PTT)

Preinscripció i matrícula al PFI-PTT  

  • Del 6 al 13 de maig de 2025: presentació de sol·licituds. La documentació es pot presentar fins al 14 de maig de 2025.
  • Del 6 al 27 de maig de 2025: entrevistes d'orientació i valoració

La sol.licitud de preinscripció s'ha de presentar al registre electrònic de la Generalitat mitjançant formulari electrònic disponible al web preinscripcio.gencat.cat

Les persones que no puguin utilitzar la sol.licitud electrònica esmentada, poden utilitzar el formulari en suport informàtic disponible al web preinscripcio.gencat.cat. En aquest cas, cal adjuntar al formulari el document identificatiu escanejat o fotogradiat de la persona que presenta la sol.licitud per acreditar la seva identitat.

Si l'alumne és menor d'edat, la sol.licitud l'ha de presentar el tutor/a legal. 

No s'accepten les sol.licituds que es presentin en paper.

Per a més informació sobre les dates clau de la preinscripció i matrícula al PFI-PTT, els passos a fer, els requisits acadèmics i altres informacions importants consulteu aquest enllaç: Preinscripció a PFI-PTT (gencat.cat)

 notícies relacionades