Es tracta d'un concert/recital/presentació sobre el Llibre La Copa d'Or, amb poemes escollits de Hafez de Xiraz, el gran poeta persa del segle XIV, amb música in vivo interpretada i triada per a l'ocasió.
L'activitat comprèn la presentació del llibre a càrrec del prestigiós poeta, lingüista i literat Manuel Forcano, autor de les traduccions dels poemes del llibre, el recitat de poemes per part d'ell i el concert de la cantautora i instrumentista (clarinetista) argentonina Carola Ortiz i del músic afgà Ikran Khan, instrumentista de rabab (instrument tradicional afganès).
L'activitat tindrà lloc en el marc incomparable de l'ermita romànica del Viver ubicada en El Viver d'Argentona.
En acabar el concert hi haurà un tast de vins i venda del llibre La Copa d'Or de la col·lecció Envinats de l'editorial Vibop i de CD's dels músics intervinents.
Cal fer reserva de plaça al mòbil: 679 68 89 37. Les places són limitades.
Es prega puntualitat.