Ajuntament d'Argentona
La Marxa de les Fonts limita la participació per protegir la muntanya i garantir la millor experiència

El pròxim diumenge 17 de maig, Argentona celebrarà la 29a edició de la Marxa de les Fonts, una cita plenament consolidada que convida a descobrir el patrimoni natural de la vila. Organitzada pel Grup de Muntanya d'Argentona, la marxa ofereix dos recorreguts de 10k i 15k, pensats perquè tothom pugui gaudir del paisatge sense la pressió de la competició. La sortida es farà des de l'escola Bernat Riudemeia (entre les 8 h i les 9:00 h), i els participants podran gaudir d'un entorn on, gràcies a les pluges recents, les fonts ragen amb força.

Enguany, l'esdeveniment destaca pel seu vessant solidari i de reconeixement, ja que l'organització destinarà el 10% de la recaptació al Grup de Fonts d'Argentona per la seva tasca altruista de restauració i manteniment. Les inscripcions estan limitades a 250 participants per garantir la qualitat de l'experiència i inclouen avituallaments, un obsequi i l'habitual entrepà de botifarra a l'arribada. Amb la mirada ja posada en el 30è aniversari de l'any vinent, el Grup de Muntanya anima a tota la ciutadania a participar en aquesta jornada de convivència i natura.


👉 Informa't del que passa a Argentona a través del WhatsApp. Entra a l'enllaç, prem el botó Seguir i 🔔 activa la campaneta per rebre les notificacions. També ens trobaràs a Telegram.

Publicat el 12.05.2026