Ajuntament d'Argentona
El termini per presentar sol·licituds està obert fins al 30 d'abril de 2026

La Generalitat de Catalunya ha obert la convocatòria de subvencions per al pagament del lloguer o cessió d'habitatge o habitació per a l'any 2026, adreçada a persones d'entre 36 i 64 anys. Els imports màxims del lloguer són de fins a 1.000 € mensuals en el cas d'un habitatge, i fins a 450 € al mes per a una habitació.

Les sol·licituds ja es poden presentar i el termini finalitzarà el 30 d'abril a les 14 h. Des de l'Ajuntament d'Argentona es recomana tramitar l'ajut preferentment de manera telemàtica, atesa la curta durada del període i la previsió d'una elevada demanda d'atenció.

 Requisits principals

  • Tenir entre 36 i 64 anys a data 31 de gener de 2026.
  • La unitat de convivència ha de disposar d'ingressos regulars i no superar els 36.279,32 € anuals (4 vegades l'IRSC), amb excepcions per a víctimes de terrorisme i criteris específics per a casos de violència de gènere.
  • Acreditar els ingressos de l'any 2024.

 Com tramitar l'ajut

Es recomana fer la sol·licitud en línia a través del portal de tràmits de la Generalitat de Catalunya o el Consell Comarcal del Maresme. En ambdues pàgines web trobareu tota la informació necessària i la documentació que cal aportar.

També es pot tramitar de manera presencial a l'Oficina d'Habitatge, de 9 a 14 h. 

Davant de qualsevol dubte sobre els requisits, es recomana presentar igualment la sol·licitud, ja que els casos es revisaran un cop finalitzat el termini. A més, es farà un enviament d'SMS a totes les persones que l'any passat van demanar aquest ajut.

 Preguntes Freqüents 

Publicat el 15.04.2026