Ajuntament d'Argentona
Els de Quique Spa trenquen la mala ratxa contra el Santa Coloma (67-65) i les d'Albert Illa cauen a la pista del SESE B

Jornada de contrastos per als primers equips del Club Bàsquet Argentona, marcada pel retrobament amb la victòria del sènior masculí i una nova ensopegada del femení. Malgrat la disparitat de resultats, ambdós conjunts encaren el tram decisiu de la temporada instal·lats a la part alta de les seves classificacions. 

El Masculí recupera el somriure en un final d'infartL'equip dirigit per Quique Spa va posar fi a una ratxa de tres derrotes consecutives amb un triomf molt treballat davant el Santa Coloma (67-65). En una entrevista al TikTak de Ràdio Argentona, Spa ha reconegut que la victòria ha estat un bàlsam per al grup, ja que s'ha aconseguit davant un rival que arribava en una dinàmica ascendent. Amb aquests dos punts, els groc-i-negres escalen fins a una espectacular quarta posició a la Copa Catalunya.

L'equip no jugarà aquest cap de setmana pel fet que el partit contra el Catòlic de Badalona s'ha ajornat fins al 25 de març, una pausa que l'entrenador valora positivament per recuperar efectius.

El Femení, penalitzat per la falta d'encert

Per la seva banda, el sènior femení d'Albert Illa va sumar la tercera desfeta seguida en caure a la pista del SESE B per 56 a 46. Illa ha assenyalat la "frustració i ansietat" generades per la falta d'encert en situacions clares de tir i contraatacs com la clau de la derrota. Tot i el sotrac, les argentonines es mantenen en la cinquena posició de Primera Catalana gràcies al bon coixí de victòries de la primera volta.

El pròxim repte de l'equip serà aquest dissabte (18h) al Pavelló Carme Famadas davant el Lloret, un partit que l'entrenador defineix com un "repte per tornar a jugar bé" i recuperar els ànims necessaris per afrontar el tram final de la temporada.


👉 Informa't del que passa a Argentona a través del WhatsApp. Entra a l'enllaç, prem el botó Seguir i 🔔 activa la campaneta per rebre les notificacions. També ens trobaràs a Telegram.

Publicat el 10.03.2026