Ajuntament d'Argentona
La victòria per la mínima (0-1) assegura la segona plaça de la categoria i un avantatge de 7 punts respecte al tercer classificat, el Lloret

El FC Argentona continua amb pas ferm en la Primera Catalana després de la seva victòria per 0 a 1 al camp del Parets, corresponent a la 12a jornada. Aquest triomf permet als quadribarrats mantenir la segona posició, empatats a punts amb el líder, el Juventus-Lloret, i ampliar la distància a 7 punts respecte al tercer classificat, que és el Lloret.

El partit, tot i ser molt disputat, va veure un Argentona que va executar millor el seu pla de joc, generant les millors ocasions, incloent-hi un gol anul·lat de forma "incomprensible" abans del descans. El gol de la victòria va arribar a l'últim quart d'hora (minut 74) gràcies a una acció individual de Kevin.

Per Antoni Rabassa, l'equip de Rafa Garro, que té una plantilla "àmplia" i de "qualitat", està "molt content" amb la seva posició i manté l'objectiu principal d'assegurar la permanència a Primera Catalana. Els quadribarrats afrontaran el seu darrer compromís de l'any amb el segon desplaçament consecutiu, visitant un "camp dur" i "difícil" com el del Can Gibert, dissabte a les 16.15 h.


👉 Informa't del que passa a Argentona a través del WhatsApp. Entra a l'enllaç, prem el botó Seguir i 🔔 activa la campaneta per rebre les notificacions. També ens trobaràs a Telegram.

Publicat el 15.12.2025