Ajuntament d'Argentona
El CARA B, amb Òscar Bladé i Xavier Vives, i l'Argentona Hits Músic de DJ Juanra, s'afegeixen a la programació de Ràdio Argentona

Ràdio Argentona ha incorporat dos nous programes a la seva programació. Es tracta de dues propostes musicals, però de signe molt diferent.

Els dimecres, podeu escoltar CARA B, un programa ideat, produït i presentat per en Xavi Vives i l’Òscar Bladé. El CARA B és una cuidada selecció de petites joies musicals que han passat desapercebudes per al gran públic. Als primers programes han sonat noms d'aquí com ara Xarim Aresté i Quimi Portet, però també senzills poc coneguts d'artistes internacionals com Eric Clapton o Peter Gabriel.

CARA B RADIO ARGENTONA

  • El CARA B s'emet els dimecres, a les 18.00 h,  i el podeu tornar a escoltar, els dissabtes a les 13.00 h.

La segona proposta que reforça la programació de Ràdio Argentona és Argentona Hits Músic, del DJ Juanra. Curtit en festes populars i tardeos, en Juanra sap perfectament quina és la música que millor acompanya la festa dels argentonins.

ARGENTONA HITS MUSIC

  • Podeu escoltar dijous, a les 21.00 h,  i dissabtes a 22.00 h.

Tots dos programes, tant el CARA B com l’Argentona Hits Músic els podreu trobar també a l’IVOOX de Ràdio Argentona.

Per col·laborar en la programació de la vostra emissora municipal, només cal que envieu un correu amb les vostres dades i la vostra proposta a:  radiodirector@argentona.cat  

Publicat el 26.03.2025