Ajuntament d'Argentona
L'equip femení ha guanyat els dos primers partits i aspira a arribar a la final de maig a Badalona
Argentona copa colegial

Partit de l'IES Argentona contra l'European International School de Sant Cugat (gener 2025)

L'Institut d'Argentona ha fet el seu debut a la Copa Colegial de bàsquet amb la participació de dos equips, un de masculí i un de femení. L'equip femení ha començat amb força, sumant dues victòries en els seus primers partits i aspirant a arribar a la gran final de maig a Badalona.

Dirigides per l'entrenador David Vicente, les jugadores que formen part de l'equip són alumnes de 3r d'ESO a 2n de Batxillerat. En declaracions al magazín TikTak de Ràdio Argentona, la jugadora Aina Melchor, alumna de 4t d'ESO, ha fet valdre el bon ambient dins l'equip i la importància de competir sense pressió.

La Copa Colegial es diferencia de les competicions habituals pel seu format d'eliminatòries, amb partits programats cada quinze dies. De moment, l'equip femení de l'Institut encara no ha tingut l'oportunitat de jugar a casa, però quan ho faci, les jugadores esperen comptar amb el suport de l'afició al Pavelló d'Argentona. El seu gran objectiu és arribar a la fase final de Catalunya, que tindrà lloc al Pavelló de Badalona.

Aquest torneig escolar, organitzat per la Fundación Copa Colegial, va néixer a Madrid fa gairebé vint anys. L'any 2013 va arribar a Catalunya i, aquest any, per primera vegada, s'ha estès també a la comarca del Maresme.

Publicat el 07.02.2025