Ajuntament d'Argentona
CCOO manté l'aturada del 9 de desembre i anuncia una vaga indefinida a partir del 23

Comissions Obreres ha anunciat la desconvocatòria de la vaga de transport prevista per aquest dijous, 5 de desembre. Tot i això, el sindicat manté la mobilització del dilluns 9 de desembre i una aturada indefinida a partir del 23 de desembre.

A Argentona, les empreses Moventis i Sagalés han confirmat que el servei funcionarà amb normalitat aquest dijous, però les jornades de vaga futures podrien afectar les línies urbanes i interurbanes.

La Generalitat ha decretat serveis mínims del 40% a les hores punta i del 20% durant la resta del dia per a les pròximes aturades. Els serveis escolars i el transport de persones amb discapacitat es mantindran al 85%. Tot i això, no es preveuen afectacions en el transport escolar de l'Institut d'Argentona que gestiona el Consell Comarcal.

Publicat el 05.12.2024