Fotografia d'arxiu: Poliesportiu d'Argentona, 14 de febrer de 2021
L'Escola Les Fonts, l'Escola de Sant Miquel del Cros i el Poliesportiu seran els únics col·legis electorals en les pròximes eleccions del 28 de maig. D'aquesta manera, la major part dels argentonins i argentonines que viuen al centre del poble s'hauran de desplaçar fins a la zona esportiva per votar en les eleccions municipals.
La cap de llista de Tots per Argentona, Montse Capdevila, i el d'Ara Argentona, Bernat Calvo, van mostrar ahir en el ple la seva disconformitat perquè aquest fet dificulta exercir el dret a vot a les persones grans i amb mobilitat reduïda. És per això que Calvo va proposar que el consistori ofereix un transport públic i gratuït per aquelles persones que ho necessitin.
L'alcaldessa, Gina Sabadell, es va excusar ahir afirmant que l'Ajuntament havia demanat els mateixos emplaçaments que les últimes eleccions. Aquestes van ser les del Parlament de Catalunya, que es van celebrar el 14 de febrer de 2021, quan encara no feia un any de l'inici de la pandèmia. Aleshores es va decidir que es concentraven les votacions al Poliesportiu, per tal de garantir que la ciutadania votés amb seguretat. En aquelles eleccions el pavelló vell va acollir les meses que tradicionalment s'ubicaven a La Sala, i el pavelló nou les del Saló de Pedra, l'Escola Bernat de Riudemeia i l'Escola Argentona.
Notícies relacionades
El Pavelló Municipal serà el col·legi electoral més gran d'Argentona