Ajuntament d'Argentona
Es podrà visitar al Saló de Pedra els divendres i dissabtes a la tarda i els diumenges al matí
lidia tur

Aquest divendres s'estrena al Saló de Pedra l'exposició “Dues mirades que es troben”, de la Lídia Tur i la Gemma Nicolau. L'exposició inclou escultures, mosaics i fins i tot la cançó “Hijo de la luna” de Mecano reproduïda en pintura, amb què Tur ha volgut plasmar la violència masclista.   

Tur i Nicolau destaquen que, malgrat la diferència dels seus estils, les uneix la figura humana. Les artistes tenien preparada una exposició a la Casa Gòtica abans de la pandèmia, però la van haver de cancel·lar. Ara, exposaran amb la mirada posada al futur: retraten "un temps de resiliència i de mirar endavant amb esperança" i simbolitzen els pensaments i les preocupacions postpandèmia. 

L'exposició s'inaugurarà aquest divendres 4 a les set de la tarda al Saló de Pedra. Es podrà visitar els divendres i dissabtes a la tarda i els diumenges al matí fins al 27 de març. 

Entrevista a Lídia Tur i Gemma Nicolau: 

Publicat el 03.03.2022