Ajuntament d'Argentona
La ràpida intervenció de la Policia Local d'Argentona permet detenir un presumpte delinqüent armat amb un revòlver, que acabava de sostreure diverses joies de gran valor d'un domicili del nucli urbà del municipi.


A mitja tarda de divendres, dia 21 d'agost, la Policia Local d'Argentona va rebre la trucada d'un ciutadà informant que en arribar al seu domicili, al nucli urbà del municipi, havia sorprès un presumpte lladre a l'interior de l'habitatge que l'havia amenaçat amb un revòlver mentre fugia, equipat amb una motxilla. El denunciant també va indicar que havia trobat a faltar diverses joies i altres efectes valuosos de la propietat.

El fet que el presumpte delinqüent es desplacés a peu, va afavorir que el cotxe patrulla l'enxampés al cap de pocs minuts, en un dels carrers propers al domicili afectat. El detingut, J. M. G., de 41 anys, veí de Mataró, que no va oferir resistència als agents en el moment de la detenció, anava armat amb un revòlver marca Smith & Wesson, el número de sèrie del qual estava esborrat, sense cartutxos. També duia un passamuntanyes negre, un tornavís, una navalla de mitjanes proporcions, i el botí sostret del domicili que acabava d'assaltar.

Després de traslladar el detingut a les dependències policials d'Argentona, els Mossos d'Esquadra de Mataró van fer-se càrrec de les actuacions i van posar el cas a disposició del jutjat d'instrucció número 4 de Mataró.





Argentona, 24 d'agost de 2009.





En la imatge, facilitada per la Policia Local d'Argentona, es mostren els objectes comissats al detingut.

Imatge inexistent
Publicat el 24.08.2009