Notícies
Publicat el 01.07.2019
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Enquestes de valoració de l'Oficina d'Atenció Ciutadana i la Policia Local
Ajuntament 2019
Les aportacions ciutadanes contribuiran a elaborar una Carta de Serveis i adaptar l'Ajuntament i els serveis municipals als compromisos de qualitat de demanden les veïnes i els veïns

La regidoria de Transparència de l'Ajuntament d'Argentona treballa en la redacció de les cartes de serveis de l’Ajuntament, amb el suport de la Diputació de Barcelona. Seguint amb el pla establert, properament es redactaran dues noves cartes de serveis municipals, en aquest cas de l'Oficina d'Atenció Ciutadana i de la Policia Local.

Per tal d’ajustar els compromisos de qualitat de l’Oficina a les necessitats de la ciutadania, qualsevol ciutadà o ciutadana pot respondre la següent enquesta fins al divendres 15 de setembre. Pots accedir a les enquestes als següents enllaços:

Enquesta Oficina Atenció Ciutadana (OAC)

Enquesta Policia Local



Aquesta enquesta de valoració també es podrà trobar en format paper a la mateixa Oficina d'Atenció Ciutadana

Què és una carta de serveis

Una carta de serveis és un document sobre els serveis que presta una unitat, els compromisos que ha adquirit en termes d’eficàcia i qualitat i els mecanismes de participació de les persones usuàries en la millora del servei. Aquest document i les seves posteriors modificacions han de ser aprovats pel Ple municipal.

La publicació del catàleg de serveis i de les cartes de serveis de les administracions públiques és una exigència de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern amb l’objectiu d’establir un sistema d’avaluació permanent dels serveis i reconèixer el dret de la ciutadania de formular propostes i suggeriments de millora.

 
^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 937 974 900 - Fax 937 970 800