Ajuntament d'Argentona
El projecte presentat al concurs d'anglès per part de les alumnes Noa Bermejo, Paula Mallor, Maria Trilla i Dolça Rodríguez ha estat escollit el segon millor de Catalunya
The fonix

El projecte presentat al concurs escolar d'anglès per part de quatre alumnes de l'IES Argentona ha quedat segon de Catalunya. En la primera fase del concurs que enguany tractava sobre la igualtat de gènere en l'educació i a la ciència, les alumnes Noa Bermejo, Paula Mallor, Maria Trilla i Dolça Rodríguez, van presentar el projecte en format vídeo i en llengua anglesa. En una segona fase, les argentonines van haver d'exposar públicament el seu projecte, competint amb noranta finalistes i on finalment, van obtenir aquesta meritòria segona plaça.

En l'edició de l'any passat, el projecte presentat per aquestes alumnes també va obtenir una puntuació excel·lent per part del comitè organitzador però en aquella ocasió no van aconseguir una puntuació prou rellevant en la votació del seu vídeo per part del públic. Les concursants que llavors van obtenir la sisena plaça han explicat que "enguany vam entrar primeres a la classificació perquè vam aconseguir els 'likes' de familiars i amics alhora que aquests ens van ajudar a fer 'spam'". Finalment, les integrants del projecte han tingut paraules d'agraïment pel suport i la supervisió del professor de l'institut d'Argentona, Jaume Buera, i han explicat que han estat premiades amb un cap de setmana en una casa de colònies, un curs extensiu d'anglès online i un lot de material escolar.  

Escolta l'entrevista a les alumnes de l'Institut d'Argentona:

Publicat el 11.06.2019