El nou disseny aposta per la imatge i la interacció amb els lectors i lectores
El nou Cap de Creus va néixer a principis d'aquest any amb l'objectiu de no quedar-se enrere i renovar-se. Amb una maquetació més visual, una imatge més actual i donant més protagonisme a les fotografies, la revista pretén ser més atractiva i dinàmica incloent, com a mínim, un gran reportatge fotogràfic a les pàgines centrals.
Però no només la visibilitat és important en aquesta nova etapa que enceta el Cap de Creus, sinó que també ho és la proximitat i la interacció amb els lectors. Així ho fa palès la incorporació de noves seccions com la de Xarxes, on hi apareixen les fotografies que vosaltres heu penjat a l'Instagram o al Twitter amb el hashtag #Argentona. Una secció que, alhora, també permet establir sinèrgies amb altres mitjans i/o plataformes municipals. Alhora, en les últimes edicions també s'han inclòs codis QR per poder ampliar la informació.
I per tal de fer més efectiva la interacció amb tots vosaltres, el Cap de Creus també fa una aposta clara per l’opinió dels lectors i ofereix més espai en aquesta secció ja consolidada. Tot plegat amb la voluntat de fer un butlletí municipal més atractiu, actual i bidireccional on vosaltres, els argentonins, en sigueu els protagonistes.
Consulteu els Caps de Creus d'aquest any: