Notícies
Publicat el 14.05.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
El "Debat de candidats" a La Sala tindrà entrades numerades

Es podran recollir el mateix 21 de maig, a partir de les 18:30, al vestíbul del teatre

la_sala_faldopetit

El plat fort de la programació que Ràdio Argentona ofereix durant la campanya electoral és, sens dubte, el debat entre candidats que se celebrarà el dijous, 21 de maig, a La Sala (20 h). Per poder-hi assistir caldrà recollir una entrada gratuïta, numerada, que es podrà recollir el mateix dia del debat, a partir de les 18:30 h, al vestíbul del teatre.

El debat començarà a les vuit del vespre i es preveu que duri, aproximadament, dues hores. Hi participaran els nou candidats a l'alcaldia i el moderarà la directora de Ràdio Argentona, M. Rosa Martínez.

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona