
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Es podran recollir el mateix 21 de maig, a partir de les 18:30, al vestíbul del teatre

El plat fort de la programació que Ràdio Argentona ofereix durant la campanya electoral és, sens dubte, el debat entre candidats que se celebrarà el dijous, 21 de maig, a La Sala (20 h). Per poder-hi assistir caldrà recollir una entrada gratuïta, numerada, que es podrà recollir el mateix dia del debat, a partir de les 18:30 h, al vestíbul del teatre.
El debat començarà a les vuit del vespre i es preveu que duri, aproximadament, dues hores. Hi participaran els nou candidats a l'alcaldia i el moderarà la directora de Ràdio Argentona, M. Rosa Martínez.
