
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Un centenar de persones van assistir a l'assemblea oberta convocada diumenge al migdia

foto: Bernat Cortés
El partit del Barça no va restar assistència a la convocatòria de l'assemblea de Tots per Argentona diumenge al migdia. Un centenar llarg de persones van assistir a l'acte que havia de servir per aprovar els primers noms de la llista electoral i les principals línies programàtiques de la formació. Per tercera vegada la plataforma d'electors estarà encapçalada per Pep Masó, que ja va ser alcalde del 2007 al 2011 i que, en el darrer mandat, ha restat a l'oposició.
L'acompanyaran al capdavant de la llista: Xevi Collet, Montse Matas, Montse Capdevila i Assumpta Boba. Els actuals regidors, Míriam Agama i Enric Ureña, passen a ocupar els números 13 i 21 respectivament.
Pel que fa al programa que presentarà la formació, es basa en un conjunt d'eixos bàsics que engloben les àrees de "Serveis i infraestructures", "El Cros decideix", "Les persones al davant", "esports i joventut", "educació, cultura i festes", "economia i participació", "espai agrícola i forestal" i "el territori cohesiona".
Pots consultar el document de debat aquí:
![]() | assemblea txa Fitxer: assemblea_txa.pdf Format: Acrobat-PDF |
La proposta presentada va obtenir un ampli consens: 70 vots a favor, un en contra i dos en blanc.
