
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Eudald Calvo repeteix com a candidat, l'acompanyen Guillem Saleta i Aina Gómez

L'assemblea local de la CUP d'Argentona va decidir dijous les tres persones que encapçalaran la llista per a les eleccions municipals del proper 24 de maig. L'actual regidor Eudald Calvo repetirà com a alcaldable. Calvo és llicenciat en Economia i màster en Hisenda Autonòmica i Local. El segon lloc l'ocuparà Guillem Saleta, treballador de la Generalitat, que compta amb llicenciat en Sociologia, màster en Màrqueting Polític i postgrau en Participació i Sostenibilitat. Finalment, el tercer nom que encapçalarà la llista de la CUP serà el d'Aina Gómez, estudiant d'últim any de Geografia. A banda de la seva implicació política tots tres acumulen una àmplia dedicació en el món associatiu i cultural.
A banda d'aprovar els primers tres noms de la llista, la CUP Argentona també ha presentat el seu esborrany de model de poble sorgit d'un procés participatiu elaborat durant les jornades de debat obert que es van dur a terme entre desembre i febrer al casal El Xargall (C/ Sant Julià, 2). Segons la formació, aquest projecte estarà obert a esmenes fins el proper 22 de març, i servirà de base per a redactar el programa electoral, que també serà protagonista d'un nou procés participatiu.
Foto (cedida): Guillem Saleta, Eudald Calvo i Aina Gómez.
