Notícies
Publicat el 24.11.2014
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Burriac Xtrem 2014: El palmarès i les fotos

Mònica Isern i Paquito Pérez han estat els primers guanyadors de la marató de muntanya

burriac_xtrem_lendema2

Visita l'àlbum de fotos de la Burriac Xtrem al facebook de Ràdio Argentona

Aquesta és la relació dels guanyadors de la 12a Burriac Xtrem i els seus temps:

  • 15 KM home: Carlos Cera amb 1:12:32
  • 15KM dona: Mercè Font Roca amb 1:33:29
  • 25KM dona: Eli Gordon Rodríguez amb 2:39:14
  • 25KM home: Pere Ordoéz Sobrado amb 2:19:31
  • Marató Dona Sènior: Mònica Isern amb 5:07:54 
  • Marató Home Sènior: Pakito Perez Verdugo amb 3:52:30
  • 42KM Dona Veterà: Marta Rosell Mercader amb 5:34:31
  • 42KM Home Veterà: Sebastià Massagué amb 4:29:32
  • 42KM Home Màster: Alfonso Gracera Bueno amb 4:26:50
  • 42KM Home Sub-23: Andres Marroig Vilanova amb 5:03:29
  • 42KM Home Junior: Jordi Monsalve Balanya amb 5:19:37
T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona