Notícies
Publicat el 21.11.2014
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Arriba la Burriac Xtrem!

Més de 800 corredors i 150 voluntaris faran possible la prova

faldo_burriac_xtrem

El Grup de Muntanya d'Argentona organitza aquest diumenge 12a edició de la cursa Burriac Xtrem, que enguany suposarà també la 1a marató de muntanya del Maresme.La sortida de la marató és farà a les 7 del matí, la del circuit de 25 km a les 9 del matí i a les 9:15 hores la del circuit de 15 km.

La cerimònia de lliurament de premis tindrà lloc al voltant de les 13:30 hores. En cas de pluja la sortida es farà davant del pavelló municipal d'esports d'Argentona. 

També podeu escoltar l'entrevista al corredor argentoní de curses de muntanya Sebastià Massagué que gairebé mai es perd la cita de la Burriac Xtrem:

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona